Основні заходи Чутівської районної державної адміністрації з 12 по 16 серпня 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Основні заходи Чутівської районної державної адміністрації з 12 по 16 серпня  2019 року

 

12.08

Понеділок

09.00

Участь голови райдержадміністрації у тимчасово виконувача обов’язків голови облдержадміністрації в режимі відеоконференції (Апряткін С.М., Дейнека Т.М.)

10.00

Нарада у голови райдержадміністрації із заступниками та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації (Апряткін С.М., Сітайло Р.А., Данільченко Т.О., Мартиненко Л.В., Дейнека Т.М., Грекова В.В., Литвин Н.А., Калюжна Л.В., Сидоренко І.В., Криворучко Ю.М., Москівець С.В., Супрун Л.С., Штепка Т.І., Гонтар С.М., Лоєнко Л.В., Боровик Т.В., Боровик Л.О., Незвієцький О.Л., Ламаш А.А.)

10.45

Участь голови райдержадміністрації у засіданні «круглого столу» на тему «Перспективи формування нової системи адміністративно - територіального устрою Полтавщини. Етап перший – аналіз існуючого стану»

11.00

Засідання комісії з питань формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції за напрямами та умов надання в 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (Данільченко Т.О., Штепка Т.І., Литвин Н.А.)

15.00-17.00

Постійно діюча пряма телефонна лінія в органах виконавчої влади (Гонтар С.М.)

13.08

Вівторок

10.00

Нарада у заступника голови райдержадміністрації «Про підготовку до відзначення Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України» (Данільченко Т.О., Мартиненко Л.В., Боровик Т.В., Кедрук В.В., Корольов М.П., Кириченко Л.І., Харченко В.В.)

11.00

Нарада у заступника голови райдержадміністрації «Про організацію участі в обласному святі народної творчості на Національному Сорочинському ярмарку» (Данільченко Т.О., Боровик Т.В.)

15.00-17.00

Постійно діюча пряма телефонна лінія в органах виконавчої влади (Ламаш А.А.)

16.00-17.00

Проведення «Гарячої телефонної лінії» завідувач сектору агропромислового розвитку райдержадміністрації (Москівець С.В.)

14.08

Середа

10.00

Нарада у першого заступника голови райдержадміністрації «Про виконання Плану заходів по запобіганню корупції в фінансовому управлінні  райдержадміністрації» (Сітайло Р.А., Боровик Л.О.)

15.00-17.00

Постійно діюча пряма телефонна лінія в органах виконавчої влади (Штепка Т.І.)

15.08

Четвер

09.00

Засідання районної комісії по розгляду заяв щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та послуг зв’язку за місцем проживання (Данільченко Т.О., Литвин Н.А.)

10.00

Єдиний день інформування населення :

Апряткін С.М. –  Вільхуватська  сільська рада;

Сітайло Р.А. – Филенківська сільська рада;

Данільченко Т.О. – Петрівська сільська рада.

11.00

Виїзний прийом громадян керівництвом райдержадміністрації:

Апряткін С.М. –  прийом громадян  Вільхуватської  сільської  ради;

Сітайло Р.А. – прийом громадян Филенківської сільської ради;

Данільченко Т.О. – прийом громадян Петрівської сільської ради.

10.00-14.00

Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації (Данільченко Т.О.)

15.00-17.00

Постійно діюча пряма телефонна лінія в органах виконавчої влади (Антонова Л.Г.)

16.08

П’ятниця

10.00

Нарада комітету доступності з питань забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями (Сітайло Р.А., Гонтар С.М.)

14.00

Нарада у голови райдержадміністрації із заступниками та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації (Апряткін С.М., Сітайло Р.А., Данільченко Т.О., Мартиненко Л.В., Дейнека Т.М., Грекова В.В., Литвин Н.А., Калюжна Л.В., Сидоренко І.В., Криворучко Ю.М., Москівець С.В., Супрун Л.С., Штепка Т.І., Гонтар С.М., Лоєнко Л.В., Боровик Т.В., Боровик Л.О., Незвієцький О.Л., Ламаш А.А.)

15.00-17.00

Постійно діюча пряма телефонна лінія в органах виконавчої влади (Супрун Л.С.)

 

 

Виконувач обов’язків керівника

апарату райдержадміністрації                                                 Т. Різуненко

 

 

Наверх ↑