Архівний відділ Чутівської райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

Архівний відділ Чутівської райдержадміністрації

 

Поштова адреса: вул. Центральна, 6а, смт Чутове, Чутівського району, Полтавської області, індекс 38800. 

Електронна  адреса:   chutove_archiv@adm-pl.gov.ua

Час роботи: понеділок-четвер  з 8.00 - 17.00

                      пятниця з 8.00-16.00 

                      обідня  перерва  з 12.00 - 12.45

Дні  прийому громадян

Вівторок-четвер  з 8.00-14.00

Телефон: (05347)9-16-86

Начальник архівного відділу:

Юшко Неля Володимирівна

 

 

Архівний відділ Чутівської райдержадміністрації в межах своїх  повноважень надає інформацію на запити юридичних осіб та заяви фізичних осіб тематичного та соціально-правового характеру.

 

Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, як то встановлення або підтвердження події, факту (період окупації населених пунктів району, перейменування сіл, вулиці; інформація щодо населених пунктів, виключених з облікових даних; інформація щодо населених пунктів, що виникла; реорганізація та ліквідація установ, організацій, підприємств району та ін.)

 

Соціально-правові запити – надання необхідної інформації для забезпечення законних прав фізичних осіб (виділення земельних ділянок; встановлення земельних меж; введення в експлуатацію житлових будинків; підтвердження факту прийому та звільнення з колгоспів, сільськогосподарських підприємств району; місце зберігання документів з особового складу ліквідованих підприємств району; встановлення фактів навчання, нагородження та інші питання).

 

Види архівних документів, що надає відділ:

-         архівна довідка;

-         архівний витяг;

-         архівна копія.

ЗАБЕЗПЕЧУЄ:
• виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Державної архівної служби України, наказів Державного архіву Полтавської області, розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації інших органів виконавчої влади вищого рівня;
• законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;
• реалізацію державної політики у галузі архівної справи та діловодства на території Машівського району.
Архівний відділ Чутівської районної державної адміністрації у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, наказами Державної архівної служби України, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, рішеннями районної ради.

Перелік  послуг архівного відділу Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області:
• підготовка довідок тематичних і майнових на запити фізичних і юридичних осіб (для отримання потрібно подати заяву);
• підготовка довідок соціально-правового характеру (для отримання потрібно подати заяву)
• підготовка виставок документів, проведення екскурсій та уроків у приміщенні архівної установи;
• надання у користування у читальному залі документів (заява, посвідчення особи, фото 3×4 та заповнена заявка встановленого зразка);
• методична допомога з науково-технічного опрацювання документів (консультація);
• консультації з питань організації діяльності служб діловодства та архівних підрозділів (усне звернення по телефону або лист-заявка).

 

Нормативна база;

Зразки оформлення заяв;

Положення про архівний відділ;

Список лііквідованих установ, підприємств та організаціій Чутівського району, що зберігаються в в КУ Чутівський районний Трудовий архів;

Список установ, підприємств та організаціій, що зберігаються в архівному відділі

ДолученняРозмір
normativna_baza.pdf268.95 КБ
zrazki_oformlennya_zayav.pdf93.11 КБ
polozhennya_pro_arhivniy_viddil.pdf133.66 КБ
spisok_liikvidovanih_ustanov_pidpriiemstv_ta_organizaciiy_chutivskogo_rayonu_shcho_zberigayutsya_v_v_ku_chutivskiy_rayonniy_trudoviy_arhiv.pdf234.45 КБ
spisok_ustanov_pidpriiemstv_ta_organizaciiy_shcho_zberigayutsya_v_arhivnomu_viddili.pdf323 КБ
Наверх ↑