Громадське обговорення

Версія для друкуВерсія для друку

 

     Повідомлення

від 07.02.2017 року

      про розміщення для громадського обговорення проекту розпорядження голови Чутівської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту  Центу надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністроації”. Проектом розпорядження, підготовленим центром надання адміністративних послуг при Чутівськії районній державній адміністрації, затверджується  Регламент Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації  (далі –  Регламент).

      Це розпорядження розроблено  на виконання вимог: статті 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 2013 № 588 «Про затвердження Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг» (із змінами).

    Впровадження зазначеного проекту розпорядження забезпечить створення зручних і сприятливих умов під час отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

     Зауваження та пропозиції до розпорядження приймаються до 08 березня 2017 року за адресою:смт. Чутове, площа Перемоги, 4; тел. 9-11-94 або на електронну пошту Чутівської районної державної адміністрації: chutov_rda@adm-pl.qov.ua

 

 

                                                                                                                                                                           П Р О Е К Т                                                                                                                                                                                                           

       

                                                                   

ЧУТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

                                                                            

_______________2017                                                                                                        №____

 

 

Про внесення змін до Регламенту Центру надання

адміністративних послуг при

Чутівській районній

державній адміністрації

 

 

 

            Відповідно до статей 6, 13, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»( із змінами), статті 12 Закону України  «Про адміністративні послуги»( зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (із змінами),  з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг:

 

      1.Внести зміни до  Регламенту  Центру надання адміністративних послуг  при Чутівській районній державній адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації  від 18 вересня 2014 року  № 184, зареєстрованого в Чутівському районному управлінні юстиції 19 вересня 2014 року за №11/244, виклавши його у новій редакції що  додається.

 

    2. Юридичному сектору апарату райдержадміністрації (Боровик Л.О.) у п’ятиденний термін забезпечити державну реєстрацію цього розпорядження  у  Головному територіальному  управлінні юстиції у Полтавській області  з  наступним                       оприлюдненням у районній газеті «Сільські новини»

 

    3.Це розпорядження набирає чинності з дня  офіційного  опублікування.

 

    4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Сітайла Р.А.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                               С.Апряткін                                                                                                                          

                                                         

 

 

 

 

                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови  райдержадміністрації

                                                                                                               _____________2017         №

 

Регламент

Центру надання адміністративних послуг при 

Чутівській районній державній адміністрації

 

І.Загальна частина

 

1. Регламент Центру надання адміністративних послуг при Чутівській  районній державній адміністрації (далі – Регламент) визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації (далі – Центр), порядок  дій  адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

 

2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України „Про адміністративні послуги“.

 

3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

   верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

   стабільності;

   рівності перед законом;

   відкритості та прозорості;

   оперативності та своєчасності;

   доступності інформації про надання адміністративних послуг;

   захищеності персональних даних;

   раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

   неупередженості та справедливості;

   доступності та зручності для суб’єктів звернення.

 

    4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови Полтавської обласної державної адміністрації та голови Чутівської районної державної адміністрації, Положенням про Центр надання  адміністративних послуг при  Чутівській  районній державній  адміністрації, затвердженим  розпорядженням  голови   Чутівської районної державної адміністрації  та цим Регламентом.

 

ІІ. Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

      1.Центр розміщується в центральній частині селища або іншому зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

       Центр розміщується за за адресою: смт. Чутове, площа Перемоги,

       На вході до будівлі розміщуються вивіска з найменуванням Центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.

        Графік роботи Центру, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення) затверджується головою Чутівської районної державної адміністрації з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.

         Вхід до Центру  облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями .

          У приміщенні Центру облаштовується  туалетна  кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

         На прилеглій до Центру території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування Центру.

 

2. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.

 Відкрита частина включає:

 сектор прийому;

 сектор інформування;

 сектор очікування;

 сектор обслуговування.

   Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі за адресою: смт. Чутове, площа Перемоги,4.

   Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

          Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

          Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

          3. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру.

        4. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

       У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також у разі можливості - інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

      Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

      Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці.

 

        5. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні площею 16 кв.м  та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

       У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів звернень в Центрі в кількості не менш як 10 місць.

 

       6. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові  та посади адміністратора Центру.

 

        7. Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить  51,2 м2.

         8. На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

найменування Центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру ( в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

 графік роботи Центру, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів Центру ( в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);

 перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру ( в разі їх утворення),  та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

 строки надання адміністративних послуг;

 бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

 платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

 супутні послуги, якщо такі надаються в приміщенні Центру;

 прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру,  контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про Центр;

 регламент Центру.

 

  9. Перелік  адміністративних послуг, які надаються  через  Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів Центру ( в разі їх утворення),  розміщується в доступному та зручному для суб’єктів звернення місці. Адміністративні послуги в переліку групуються  по суб’єктам надання адміністративних послуг.

 

  10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

 

11. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, а також здійснюється інформування іншими способами, які є зручними для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

         12. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

ІІІ. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

 

1. Районна державна адміністрація, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін, при потребі, до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг  (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

 

2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це  районну державну адміністрацію, а також керівника Центру, готує відповідні пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та технологічних карток згідно з вимогами законодавства.

 

ІV. Інформаційна допомога суб’єктам звернення

 

  1.  Допомогу суб’єктам звернення у користуванні інформаційними та технологічними картками, консультування із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення у Центрі  надають адміністратори  та керівник Центру.

Адміністратори Центру також:

інформують за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

консультують суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надають інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надають іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення.

 

2.  Чутівська районна державна адміністрація створює та забезпечує роботу веб-закладки Центру на своїй веб-сторінці  веб-сайту Полтавської обласної державної адміністрації, де  розміщується інформація, зазначена в пунктах 8 та 9 розділу ІІ  цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

 

3.  Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру та на офіційній веб-сторінці Чутівської районної державної адміністрації веб-сайту  Полтавської обласної державної адміністрації, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сторінці Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

 

4. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти,       інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації    про надання адміністративних послуг Центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

 

V.  Керування чергою в Центрі

 

1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

          2. У Центрі  здійснюється  попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення до Центру або електронної реєстрації на веб-сайті Центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

         3. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

VI. Прийняття заяви та інших документів у Центрі

 

         1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів Центру ( в разі їх утворення).

        Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

        Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності“.

 

3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора Центру ( в разі їх утворення) особисто,  через  представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом,  за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

 

4. У разі коли вхідний пакет документів подається  представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

 

5. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

 

6. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

 

7. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про реєстраційний номер заяви та        перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох   примірниках.  

 Форма опису вхідного пакету документів додається до цього Регламенту (додаток 1).

 

8. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставлянням штампа відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його           складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів    зберігається в матеріалах справ.

 

9. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в Центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій  або електронній формі.

 

10. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів. Форма журналу реєстрації заяв  отримання  адміністративних послуг додається до цього Регламенту (додаток 2).

 

11. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів (або його відскановану копію), чи іншими засобами телекомунікаційного зв»язку або поштовим відправленням.

 

12. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує  справу  у  паперовій або  електронній  формі  та  в  разі  потреби здійснює її копіювання або сканування.

 

13. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

         Форма листа про проходження справи додається до цього Регламенту (додаток 3).

 

VII. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 

1. Після вчинення дій, передбачених розділом VI цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб»єкта надання адміністративної  послуги, надіслати  (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням штампа адміністратора, що передав відповідні документи.

 

2. Передача справ у паперовій формі від Центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менш ніж один раз протягом робочого дня шляхом доставки працівником Центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

 

3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

 

4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника Центру.

 

5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

    своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

   надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

 

VIII. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

 

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру(його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора Центру (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи з надання адміністративної послуги.

 

2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій формі або електронній формі.

 

         3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший, прийнятний для суб’єкта звернення, спосіб.

           Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив центр, і зберігається в матеріалах справи.

 

4. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.

 

5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

 

   6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.

 

7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені райдержадміністрацією,  зберігаються у Центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

 

 

Керівник Центру надання

адміністративних послуг при

Чутівській районній державній адміністрації                            Л.Г.Антонова   

 

 

 

 

 

  Додаток 1

до Регламенту Центру надання      адміністративних  послуг                   

при Чутівсьській районній державній адміністрації                                              

 ( пункт 7 розділу VI)

 

 

 

 

 

 

 

 

Опис вхідного пакету документів

 

До справи від „___“ __________201_р., реєстраційний номер ___________

 

Прийнятої державним адміністратором      _________________________________                               _______________

                                  (П.І.Б)                                                                            (підпис)

від _____________________________________________________________

(найменування суб`єкта господарювання та його П.І.Б)

для одержання___________________________________________________

(назва документу ЦНАП)

Виконавець ____________________________________________________

(назва місцевого ЦНАП)

Перелік документів:

1.    Заява.

2.    ________________________________________________________

3.    ________________________________________________________

4.    ________________________________________________________

5.    ________________________________________________________

 

Отримано  „__“_________201_р.     Термін виконання „__“________201_р.

 

Представник місцевого дозвільного органу,

якому передано для розгляду дозвільну справу:

 

____________________________________________________   _________

(Посада)                                      (П.І.Б.)                                                            (Підпис)

 

                                                                                 

 

 Додаток  2

                                                                                                                                                                  до  Регламенту

Центру надання адміністративних послуг при  Чутівській районній державній адміністрації  

                                                                                                                                                                 (пункт 10 розділу VI)

 

 

 

 

 

 

 

ЖУРНАЛ

реєстрації заяв на отримання  адміністративних послуг

 

за порядком

Дата звернення за отриманням адміністративної послуги

П І П

заявника

Найменування послуги

Дата отримання

документів заявником,

підпис

Примітка

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Додаток 3

              до Регламенту Центру

                надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній                    адміністрації

                                                                                                 ( пункт 13 розділу VI)                                  

 

 

 

 

 

Лист  про проходження справи

 

Найменування суб’єкта звернення

 

Дата звернення в ЦНАП

 

Реєстраційний номер

 

Назва адміністративної послуги

 

п/п

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, який видає адміністративну послугу (здійснює погодження)

П.І.Б. та підпис посадової особи, що отримала комплект документів

Дата отримання комплекту документів

Дата отримання  адміністратором ЦНАПу адміністративної послуги, або документа про відмову у видачі

Дата повідомлення заявника

 

 

 

 

 

 

             

 

 

Назва адміністративної послуги (результат)________________________________________

 

№_________________ від  „____“ ______________20___року

 

 

Аналіз регуляторного впливу

розпорядження голови Чутівської районної державної адміністрації

«Про внесення змін до Регламенту Центру надання

адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації»

 

І. Визначення проблеми

        

         Необхідність прийняття розпорядження голови Чутівської райдержадміністрації «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації»  зумовлене прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 року №652 «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», що приведе  розпорядження голови райдержадміністрації  «Про затвердження Регламенту  Центру надання адміністративних послуг  при Чутівській районній державній адміністрації», затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації  від 18 вересня 2014 року  № 184, зареєстрованого в Чутівському районному управлінні юстиції 19 вересня 2014 року за №11/244,у відповідність до чинного законодавства України.

 

ІІ. Цілі державного регулювання

 

      Головним завданням прийняття цього акту є забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації (далі – Центр)  у відповідності з чинним законодавством України.

    Ціллю проекту є створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

 

     Прийняття цього акту чітко визначить порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру – адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання встановленого переліку адміністративних послуг у Центрі.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення  цілей

 

Розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

У разі залишення ситуації без змін, досягнення визначених цілей не можливе, так як на районному рівні  не зможе належно функціонувати Центр, оскільки не буде створене відповідне нормативно-правове забезпечення його діяльності.

Від такої альтернативи необхідно відмовитись.

 

Розробка та прийняття відповідного нормативного акту на вищому рівні. Таке регулювання буде недосконалим, оскільки Примірний регламент  центру надання адміністративних послуг, що затверджений  постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. N 588, не враховує всі особливості роботи Центру, кожен район необхідно розглядати окремо, враховуючи його специфіку.

На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що від такої альтернативи необхідно відмовитися.

Отже, обирається затвердити розпорядження «Про внесення змін до Регламенту  Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації».

 

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

 

Не потребує затрат

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

 

Не потребує затрат

Альтернатива 3

Приведення у відповідність до чинного законодавства України роботи Центру

Не потребує затрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

 

Не потребує затрат

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

Не потребує затрат

Альтернатива 3

-         підвищення рівня обслуговування суб»єктів звернення;

-         збільшення продуктивності праці адміністраторі;

-         економія матеріальних ресурсів при оформленні справ про надання адміністративних послуг

Не потребує затрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб»єктів господарювання

 

Кількість суб»єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання  цього регуляторного акта, визначити кількісно наразі неможливо.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

 

Не потребує затрат

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

Не потребує затрат

Альтернатива 3

Забезпечення регулювання

-підвищення якості надання адміністративних послуг суб»єктам господарювання

Не потребує затрат

 

Витрати суб»єктів господарювання великого і середнього бізнесу

 

Сумарні витрати за альтернативами

Суми витрат, грн.

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Не потребує фінансових витрат

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Не потребує фінансових витрат

Альтернатива 3

Забезпечення регулювання

Не потребує фінансових витрат

 

 

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

 

Рейтинг результативності(досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння  відповідного бала

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

1

Проблема не вирішена

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

1

Проблема не вирішена

Альтернатива 3

Забезпечення регулювання

4

Проблема вирішена, забезпечується функціонування Центру у відповідності з чинним законодавством України

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

Відсутні

Альтернатива не приймається , оскільки не є результативною

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Відсутні, оскільки проблема залишається невирішеною

Відсутні

Альтернатива не приймається , оскільки не є результативною

Альтернатива 3

Забезпечення регулювання

Приведення розпорядження у відповідність до чинного законодавства України та встановлення рівних і прозорих відносин у сфері надання адміністративних послуг

Відсутні

Альтернатива  приймається, оскільки її втілення дасть позитивний результат

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Неприйняття акта  не вирішує проблеми у сфері надання адміністративних послуг

Невідповідність розпорядження голови райдержадміністрації чинному законодавству України

Альтернатива 2

Відсутність регулювання

Прийняття акта  не вирішить проблеми у сфері надання адміністративних послуг у районі, оскільки не враховуватиме всі особливості роботи Центру в конкретному районі

Прийняття акта не вирішить проблеми у сфері надання адміністративних послуг конкретного районного Центру

Альтернатива 3

Забезпечення регулювання

Прийняття акта приводить розпорядження голови райдержадміністрації у відповідність до чинного законодавства України

Ризики відсутні

 

V. Механізм та заходи, які забезпечують розв»язання визначеної проблеми.

Для розв»язання проблеми необхідно прийняти розпорядження голови райдержадміністрації «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації», що дасть можливість привести розпорядження голови райдержадміністрації «Про затвердження Регламенту  Центру надання адміністративних послуг  при Чутівській районній державній адміністрації», затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації 18 вересня 2014 року  № 184, зареєстрованого в Чутівському районному управлінні юстиції 19 вересня 2014 року за №11/244,  у  відповідність до чинного законодавства України в зв»язку з прийняттям Кабінетом  Міністрів України  22 вересня 2016 року постанови за №652 «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

Реалізація даного проекту також має на меті створення сприятливих умов для якісного, швидкого надання адміністративних послуг у районі.

 

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органи виконавчої влади, фізичні та юридичні особи не будуть нести витрат.

 

VІІ.  Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

         Даний проект регуляторного акту – розпорядження голови райдержадміністрації «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Чутівській районній державній адміністрації» є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну. Він запроваджується без встановлення обмежень по часу, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є реальними. Тому, дія даного акту є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту або на його цілі.

 

VІІІ.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

         У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:

- кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких буде поширюватися дія акта;

- кількість звернень одержувачів адміністративних послуг, у розрізі суб'єктів господарювання та фізичних осіб;

- кількість суб'єктів надання адміністративних послуг, які надають адміністративні послуги через Центр;

- кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр;

- кількість наданих адміністративних послуг;

- середній час надання (розгляду) адміністративної послуги;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративні послуг.

Дія регуляторного акта поширюється на невизначене коло  суб'єктів.

 

Регуляторний акт не вплине на розмір надходжень до державного та місцевого бюджетів. Суб’єкти господарювання та фізичні особи не витрачатимуть кошти та час на виконання вимог акта.

 

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта – середній. Регуляторний акт оприлюднено на офіційному сайті  Чутівської районної державної адміністрації chutovo,adm-pl.gov.ua.

 

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності дії регуляторного акта

Заходи з відстеження будуть здійснюватись першим заступником голови Чутівської райдержадміністрації.

З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акту буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи  Центру,  суб»єктів надання адміністративних послуг та соціологічним методом шляхом анкетування споживачів адміністративних послуг.

Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.  

 

 

Перший заступник голови

Чутівської районної

державної адміністрації                                                         Р.А.Сітайло

 

 

 

Наверх ↑