КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ЧУТІВСЬКОГО РАЙОНУ

Версія для друкуВерсія для друку

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ

ЧуТІВСЬКОГО РАЙОНУ

 

Сектор культури Чутівської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення посади директора централізованої бібліотечної системи Чутівського району.

Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою, здатність за своїми діловими і моральними рисами, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Обмеження щодо кандидатів: керівником закладу культури не може бути призначена особа, яка за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому порядку, або на яку протягом останнього року накладалось адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління закладом культури.

Особи, які беруть участь у конкурсі, впродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи:

  • заяву про  участь в  конкурсі  з  наданням  згоди  на  обробку  персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

  • автобіографію, що містить  прізвище,  ім’я  та  по  батькові,  число,  місяць, рік  і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

  • копію документа, що посвідчує особу, копію документа про вищу освіту;

  • два рекомендаційні листи довільної форми;

  • мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси сектору культури Чутівської районної державної адміністрації у встановлений термін. Перелік документів є вичерпним. Особи можуть надавати інші документи, які, на їх думку, підтверджують їх професійні чи моральні якості. Особи, які подають документи, відповідають за достовірність поданої інформації.

Дата початку приймання документів – 3 жовтня 2018 року.

Дата початку формування конкурсної комісії – 3 жовтня 2018 року.

Умови й терміни проведення конкурсу: конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.

На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Особа не допускається до участі в доборі кандидатів на посаду, у разі невідповідності вищезазначеним вимогам, за рішенням конкурсної комісії.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Документи приймаються за адресою: вул. Центральна, 4, смт. Чутове, 38800, e-mail: rda_kult@ukr.net.

Довідки за телефонами (05347) 9-12-43, (05347) 9-13-05.

 

 

Наверх ↑