Конкурс на заміщення вакантної посадидержавного службовця категорії «Б»

Версія для друкуВерсія для друку

Відповідно до статті 22 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» розпорядженням голови  райдержадміністрації від 10.07.2017  № 187 оголошено конкурс на заміщення вакантної посадидержавного службовця категорії «Б» - заступника начальника - начальника відділу нарахування пільг, субсидій, грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

                                                                                                   10.07.2017 № 187

 

Умови
проведення конкурсу на заміщення вакантної посадидержавного службовця категорії «Б» - заступника начальника - начальника відділу нарахування пільг, субсидій, грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

    Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством.

    Забезпечує:

    дотримання працівниками відділу та державним соціальним інспектором законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

     виконання покладених на відділ завдань з питань надання усіх видів соціальної допомоги через запровадження єдиної технології прийому громадян.

     Приймає справи від завідувача сектору прийняття рішень, перевіряє якість, своєчасність і повноту виконання роботи по прийняттю рішення щодо надання усіх видів соціальної допомоги.

     Здійснює перевірку правильності застосування нормативно-правових актів при визначенні права на допомогу, повноти проведених розрахунків, встановлених строків призначення, термінів розгляду та опрацювання документів. Передає особові справи на розгляд та затвердження начальнику управління соціального захисту населення. У випадку виявлення сумнівів щодо правильності оформлення поданих документів повертає матеріали справи на доопрацювання або додаткову перевірку.

      Приймає  рішення  щодо  спірних  питань,  здійснює  перевірку   правильності заповнення та комплектність прийнятих документів і їх відповідність законодавству.

      Відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“ організовує виконання робіт щодо обліку персональних даних фізичних осіб в базі персональних даних одержувачів державної соціальної допомоги та компенсаційних виплат (АСОПД/КОМТЕХ) та базі даних одержувачів субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та рідкого пічного побутового палива (програмно-технологічний комплекс „Житлові субсидії“) в частині функцій, покладених на відділ.

Умови оплати праці

      Посадовий оклад 4400,00 грн.; надбавка за ранг та вислугу років  державного службовця;

      надбавка в розмірі 50 % до посадового окладу за виконання особливо важливої роботи відповідно до  постанови  Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 № 811 "Деякі питання оплати праці працівників структурних  підрозділів з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій".

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4.Копію (копії) документу (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, відповідно до Закону україни «Про запобігання корупції».

Термін прийняття документів  до   07.08.2017 року до    17.00 год.

Дата, час і місце проведення конкурсу

11.08.2017  о  9.00 за адресою:

38800, смт Чутове, вул. Центральна, 4.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Різуненко Тамара Юріївна, начальник  відділу роботи з персоналом та організаційної роботи апарату Чутівської  районної державної адміністрації      – адміністратор конкурсу, (05347) 9­­­­­­­-11-65,    chutov_rda@adm-pl.qov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища,   магістр.

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В», або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на   керівних посадах   підприємств,   установ   та організацій незалежно від форм власності не менше одного року.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища,   магістр, за  спеціальністю економіка або соціальна робота,  або   соціальне забезпечення.

2

Знання законодавства

Конституція Українизакони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні».

3

Професійні чи технічні знання

      Закони України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», «Про психіатричну допомогу»,  «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,  «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»,  «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»,  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про державну таємницю», «Про інформацію», «Про захист персональних даних».

      Постанова КМУ від 22.02.2006 № 189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме»;

      Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затверджене постановою КМУ від 21.10.1995 року № 848 (зі змінами та доповненнями);

      Інструкція щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги;

       Основи психології та сучасні методи управління персоналом; основи управління та організації загального діловодства та інші законодавчі та підзаконні акти, що регламентують діяльність відділу.

Знати практику застосування чинних законодавчих актів, що регулюють процес надання соціальних допомог, пільг, субсидій, компенсацій  населенню.   

4

Спеціальний досвід роботи

Вміння якісно виконувати поставлені завдання, працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні), надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;  працювати в команді та сприймати зміни.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

    Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, впевнений користувач  MS Office, Outlook Express, Internet, Exсel, вільне користування законодавчою базою.

6

Особистісні якості

    Вміння працювати в команді та керувати командою,  вирішувати комплексні завдання,  працювати в стресових ситуаціях, розв’язання конфліктів.

    Здатність до співпраці та налагодження партнерської взаємодії, відкритість, незалежність та ініціативність, інноваційність та креативність,     дисципліна і системність, дипломатичність і гнучкість, самоорганізація та орієнтація на розвиток.

 

Наверх ↑