Конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця категорії «В»

Версія для друкуВерсія для друку

Відповідно до статті 22 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» наказом начальника управління соціального захисту населення  райдержадміністрації від 15.06.2017  № 37 к оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця категорії «В» -  державного соціального інспектора управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації (тимчасово, на час відпустки основного працівники для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника управління соціального захисту населення

15.06.2017   №  37 к

 

УМОВИ 
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

державного службовця категорії  "В"  –  державного соціального інспектора,

управління соціального захисту населення

Чутівської районної державної адміністрації

(тимчасово, на час відпустки  основного працівника   для догляду

за дитиною до досягнення  нею трирічного віку)

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

 1.Посадові обов’язки пов’язані із забезпеченням виконання основних завдань покладених на  державного соціального інспектора.

2.Перевіряє  достовірність та повноту інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

3.Проводить  вибіркові  перевірки  особових  справ  одержувачів державної  соціальної  допомоги за рішенням начальника управління соціального захисту населення або його заступника.

4.Складає  акти  за  підсумками  перевірки  з висновками щодо правильності призначення державної соціальної допомоги.

5.Проводить  перевірку  достовірності та повноти інформації про фактичне  місце  проживання  (перебування)  внутрішньо переміщених осіб за рішенням начальника управління соціального захисту населення  або  його заступника та складає за результатами такої перевірки акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

6.Здійснює   моніторинг   призначення  та  виплати  державної соціальної   допомоги   і   проводять   аналіз   причин  порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.

7.Готує   пропозиції   щодо   припинення   надання  державної соціальної  допомоги,  позбавлення  права на продовження строку її надання,  зменшення  розміру  допомоги  у  випадках,  передбачених законодавством.

8.Здійснює  контроль:

       -за правильністю надання державної соціальної допомоги  малозабезпеченим  сім’ям,  допомоги  на  дітей  одиноким матерям,  яка  призначається  з урахуванням доходу сім’ї, субсидії для  відшкодування  витрат  на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива  та  компенсації  додаткових  витрат  на оплату комунальних послуг  в  умовах  підвищення  цін  і  тарифів  на послуги ,

       - за  цільовим використанням коштів державного  бюджету,  спрямованих  на  цю  мету,  за  призначенням (відновленням)   виплати   внутрішньо  переміщеним  особам  пенсій (щомісячного  довічного  грошового  утримання), довічних державних стипендій,   усіх   видів   соціальної  допомоги  та  компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, пільг (далі -  соціальні  виплати)  за  рахунок коштів державного та місцевого бюджетів,   фондів  загальнообов’язкового  державного  соціального страхування.

9.Виконує інші обов’язки відповідно до законодавства.

Умови оплати праці

      Посадовий оклад  2649,00 грн.;

 надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 "Деякі питання оплати праці державних службовців"

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово, на      час     відпустки      основного працівника  по догляду за дитиною до досягнення  нею трирічного віку.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4.Копію (копії) документу (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін прийняття документів 29 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу  (по 14 липня     2017 року до 16.00 год.).

Дата, час і місце проведення конкурсу

17.07.2017  о  9.00 за адресою:

38800, смт. Чутове, вул. Центральна, 6.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кашуба Світлана Миколаївна,  головний спеціаліст відділу соціально - трудових відносин управління соціального захисту населення Чутівської райдержадміністрації – адміністратор конкурсу, (05347) 9 11 06,

 chutovo11@adm-pl.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища,  не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

Без досвіду роботи.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища,  не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра

2

Знання законодавства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)Конституція України;

2) Закон України  "Про місцеві державні адміністрації";

3) Закон України "Про державну службу“;

4) Закон України " Про державну таємницю",

5) Закон України „Про запобігання корупції“;

6) Закон України "Про звернення громадян",

7) Закон України "Про інформацію",

8)Закон України "Про доступ до публічної інформації",

"Про захист персональних даних",

9)Закон України "Про правила етичної поведінки", 

10) Закон України "Про  державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям";

11) Закон України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб";

12) Постанова Кабіну Міністрів України  "Про затвердження Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива";

13) Закон України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам";

14) Закон України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми";

15)Постанова Кабіну Міністрів України  "Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово - комунальних послуг";

16)Постанова Кабіну Міністрів України  "Про облік внутрішньо переміщених осіб";

17) інші нормативно-правові акти, які регулюють питання  надання державних соціальних допомог.

3

Професійні чи технічні знання

    Знати практику застосування чинних законодавчих актів, що регулюють процес   надання   соціальних допомог,    пільг,     субсидій ,    грошових виплат  і  компенсацій       населенню,       діловодство     та документообіг в державних   установах, правила етичної поведінки, правила та норми охорони праці.  

4

Спеціальний досвід роботи

Вміння якісно виконувати поставлені завдання: працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні), вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати; вміння працювати в команді та сприймати зміни.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, впевнений користувач  MS Office, Outlook Express, Internet, Exсel, вільне користування законодавчою базою.

6

Особистісні якості

   Вміння:

   -виявляти високий рівень культури, професіоналізм, витримку і тактовність, повагу до громадян,

   - працювати в команді,      

   - бути ввічливим у стосунках з громадянами,

   - працювати в стресових ситуаціях,

   - розв’язувати  конфлікти.

   Здатність до співпраці та налагодження партнерської взаємодії, відкритість.

    Дисципліна і системність, дипломатичність і гнучкість, самоорганізація та орієнтація на розвиток.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑