Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

                   

Аналітична  довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

за І квартал 2017 року

 

         Робота зі зверненнями громадян в Чутівській районній державній адміністрації проводиться  відповідно до Закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 07.02.2008 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до  органів державної влади та органів місцевого самоврядування».Створено належні  умови прийому громадян, забезпечується  своєчасний та якісний розгляд їх пропозицій, заяв і скарг.

          Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік розглянуто  на засіданні  колегії райдержадміністрації 27 лютого 2017 року  за участю членів  колегії, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ, підприємств, організацій району, сільських, селищних голів, представників місцевих ЗМІ. За результати прийнято розпорядження  голови районної державної адміністрації за №66 від 28.02.2015 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік».

Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 20 звернень, що на 15 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. З них, в письмовій формі звернулося 10 громадян, проти 13 за І квартал 2016 року, побували на особистих прийомах у голови райдержадміністрації та його заступників 10, проти 23 у І кварталі 2016 року.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2017 року 95% складають заяви; 5% - скарги.

За результатами розгляду 1 звернення, що становить 5% від загальної кількості звернень вирішено позитивно, дано аргументовані роз’яснення на 15 звернень, що становить 75%. 1 звернення згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» передано для розгляду за належністю до Чутівського відділення поліції Карлівського відділу головного управління Національної поліції в Полтавській області, 3 - в стадії розгляду.

До райдержадміністрації протягом 1 кварталу 2017 року надійшло 1 колективне звернення під яким підписалося 8 осіб.

За І квартал 2017 року повторних звернень до райдержадміністрації не надходило.

З вищестоящих органів надійшло до райдержадміністрації 1 звернення, проти – 3-х за відповідний період минулого року. А саме, звернення жительки с. Щасливе в ході виїзного прийому громадян головою обласної державної адміністрації Головка В.А. щодо забезпечення жителів села питною водою. Дане питання розглядалося на виконкомі Таверівської сільської ради, також у минулому 2016 році з даного приводу проводилося виїзне засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в ході якого обговорювалися всі можливі варіанти вирішення. Таверівська сільська рада ідучи на зустріч громаді села щасливе має намір виготовити проектно-кошторисну документацію на умовах спів фінансування; кошти сільської ради - 100,0 тис. грн., кошти населення та спонсорські - 150,0тис.грн.

З комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» надійшло 30 звернень.

У своїх зверненнях перед керівництвом райдержадміністрації громадянами було порушено 20 питань, проти 36 за відповідний період минулого року.   

А саме з питань:

- соціального захисту населення – 7(35%), проти 12 (33%) за І кВ. 2016 року;

- забезпечення законності та правопорядку – 4, у І кварталі 2016 року не було;

- аграрної політики і земельних відносин – 3 (15%) проти 6 (16%) за І квартал 2016 року;

- комунального господарства 3(15%), проти 6 (16%) за І квартал 2016 року;

- охорони здоров’я – 2 (10%) проти 2 (5,5%) за І квартал 2016 року;

- житлової політики  - 1(5%) у І кварталі 2016 року не було.

Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуто у встановлені законодавством терміни. За результатами заявникам направлено письмові відповіді

 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік 

             

       Робота із зверненнями громадян  в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний  розгляд їх пропозицій, заяв і скарг.

     Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік  розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 29 лютого 2016 року за участю членів колегії, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ, підприємств, організацій району, сільських, селищних голів, представників місцевих ЗМІ. За результатами прийнято розпорядження голови райдержадміністрації №38 від 29.02.2016 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік», підсумки роботи за 6 місяців 2016 року  розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 25 липня 2016 року.

          Протягом звітного періоду  продовжувалася  робота  на  виконання вимог  вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

        затверджено графік перевірок додержання  законодавства  про звернення громадян  у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад;

         проводилися  особисті звіти начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів з питань роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації;

         проводилися  засідання постійно діючої комісії з питань роботи зі зверненнями громадян та дні контролю  про стан виконання доручень  даних головою райдержадміністрації  за результатами розгляду звернень громадян.         

           За 2016 рік до райдержадміністрації надійшло 109  звернень, що на 23 звернення   менше   в порівнянні з 2015 роком. З них , в письмовій формі звернулося  38 громадян, проти 44 за  2015 рік, побували на особистих прийомах у  голови райдержадміністрації та його заступників 71 , проти 88   за  2015 рік.

         З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації  за  2016 рік 96% складають заяви; 4% - скарги;  пропозицій — не надходило.

         За результатами розгляду 28 звернень, що становить 25,6% від загальної кількості  звернень вирішено позитивно,  дано аргументовані роз’яснення на 80 звернень, що становить 73,5%, 1 звернення , що становить 0,9 % направлено  для розгляду за належністю.

          За звітній період  дещо збільшилася кількість колективних звернень -  19 , проти 11 за минулий 2015 рік, та 3 повторних звернення, проти 2 за минулий рік.    

          Під колективними зверненнями свої підписи поставили  548 чол.

         У своїх зверненнях перед керівництвом райдержадміністрації громадянами було порушено 118  питань, проти 138 за минулий 2015 рік.

       Аналізуючи характер піднятих у зверненнях питань  слід зазначити, що на першому місці питання соціального захисту населення –40, що становить 34 % від загальної кількості звернень ( у 2015 -42 , або 30,4%).

           Друге місце посідають питання аграрної політики і земельних відносин — 14, що становить 12% від загальної кількості звернень ( у 2015 — 15, або 11%).

           На третьому місці  питання комунального господарства — 11, що становить 9,3 % від загальної кількості звернень  ( у 2015 році — 22, або 16%).

         Актуальними для жителів району залишалися питання автобусного сполучення, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидій на відшкодування державою житлово-комунальних послуг.                                   

         Гостро  стоять питання надання матеріальної допомоги на лікування. Громадянам, які перебували в скрутному матеріальному становищі і терміново потребували коштів на лікування  з районної програми «Турбота» було надано матеріальної допомоги на загальну суму близько 500 тис.грн.

         Особлива увага приділялася керівництвом райдержадміністрації виїзним прийомам громадян. За  2016 рік  керівництвом райдержадміністрації здійснено 20 виїздів на яких побувало 22 громадяни.

      Жителів  Чапаєвської сільської ради хвилювали питання  ремонту доріг, освітлення вулиць, надання субсидії.                                                             

Вільхуватської сільської ради -  автобусного сполучення , Таверівської сільської ради  -  водопостачання в с.Червоне, Василівської сільської ради –                                              

працевлаштування, закриття поштового відділення ; Зеленківської сільської ради  - переоформлення  документів після перейменування вулиці  відповідно до Закону  України   «Про засудження  комуністичного та націонал соціалістичного тоталітарного режимів», забезпечення медикаментами жителів села та якості природного газу ; Новокочубеївської сільської ради – ремонту доріг.

         Окрім того,  в рамках роз’яснення основних засад Закону України  «Про добровільне об’єднання територіальних громад» керівництвом райдержадміністрації здійснено робочі поїздки та зустрічі з населенням  сільських, селищних рад. Ці зустрічі та виїзні особисті прийоми громадян широко висвітлювалися на сторінках районної газети «Сільські новини».                                           

        В райдержадміністрації щомісячно складаються графіки прямих телефонних ліній та щоквартально  «гарячих» телефонних ліній. Дані графіки оприлюднюються  на сторінках районної газети «Сільські новини» на   інформаційному стенді в фойє приміщення райдержадміністрації та веб  сторінці. За звітній період по прямій телефонній лінії звернень не надходило, по    «гарячій» надійшло 6 звернень.   

          У 2016 році  проведено 12 Днів контролю  в управліннях, відділах райдержадміністрації.

       При райдержадміністрації діє постійно-діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За  2016 рік  відбулося  7 її  засідань. З них , відбулося два виїзних засідання комісії в с.Червоне, Таверівської сільської ради та в С.Новофедорівці,Чутівської селищної ради.

          Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑