Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

      Робота із зверненнями громадян  в районі   протягом 2017  року проводилася  відповідно до законів України «Про звернення громадян», Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008  « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування» та постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858»про затвердження Класифікатора звернень громадян», від 03 лютого 2016 року №48 «Про внесення змін до  деяких постанов Кабінету Міністрів України»

      На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації на 2017 рік , проводилися особисті та виїзні  прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

      Протягом 2017 року керівництвом  райдержадміністрації проведено 55 особистих прийомів (у 2016- 71), з них виїзних  -15 (у 2016 – 22).

      Усього за результатами   проведених прийомів :

  • до голови  райдержадміністрації звернулися 34 громадяни ( у 2016 -32 ), з них на особистому прийомі  - 23  ( у 2016-32 ), виїзному -11 (у 2016 -19);
  •  до першого заступника голови райдержадміністрації  звернулося  - 6 громадян (у 2016 -12)  всі на особистому прийомі , на  виїзному – не було  ( у 2016 -2);
  • до заступника голови райдержадміністрації  звернулося  15 громадян , з них на особистому прийомі – 11 ( у 2016 році -5 ), виїзному  - 4 ( у 2016  році – не було).

        За звітний період до районної державної адміністрації надійшло  124 звернення,що на 15 звернень більше порівняно з 2017 роком (109).Письмових звернень надійшло  - 69 (у 2016 – 38).

       З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік,  96,7% становлять заяви, 3,3% - скарги, пропозиції не надходили.

        Відповідно до ст..7 Закону України «Про звернення громадян»  одне звернення було передано для розгляду за належністю.

       У розрахунку на 1000 жителів населення (районний показник  становить – 0,7%)  найбільше звернень надійшло від жителів  сільських, селищних рад : Таверівської  - 0,9, Гряківської і Зеленківської – по 0,7,

          Заявниками було порушено 124 питання  (у 2016 – 118). Більшість з них стосувалися: соціального захисту  - 40 або 32,2% від загальної їх кількості   ( у 2016 -40 або 33,8%), комунального господарства  - 24 або 19,3% ( у 2016  - 11 або 9,3%), аграрної політики і земельних відносин – 12 або 12% ( у 2016 – 14 або 11,8%),  освіти – 10 або 8% ( у 2016 – 2 або 1,6%),    сім’ї , дітей, молоді,

                                                      2

 

гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 9 або 7,2%  ( у 2016 – 6 або 5%),забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 7 або 5,6% (у 2016 – 4 або 3,3%), охорони здоров’я – 5 або 4% ( у 2016 – 6 або 5%), діяльності органів місцевого самоврядування – 5 або 4% (у 2016 – не було), житлової політики – або 1,6% (у 2016 – 2 або 1,6%), транспорту та зв’язку   - 1 або 0,8%  ( у 2016 – 5 або 4,2%),екології та природних ресурсів – 1 або 0,8%  (у 2016 – 4 або 3,3%), інші – 5 або 4% (у 2016 – 21  або 17,7%).

        Позитивно вирішено питання , порушені  у 20 зверненнях, що становить 16% від  їх загальної кількості ( у 2016 – 28 або 25,6%), у 93 зверненнях або 75% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення  ( у 2016 – 80 або 73,3%).

       Слід відмітити, що продовжують звертатися з проханням  про надання матеріальної допомоги окремі громадяни, сім’ї  яких  з тих, чи інших причин  потрапили в скрутне становище. Громадянам, які терміново потребували коштів  на лікування через районну програму «Турбота» надано матеріальної допомоги в сумі 326,539 тис.грн.

       На розгляд, до райдержадміністрації,  надійшло 12 звернень громадян з органів влади вищого рівня , у 2016 – 9.     

       Від учасників війни , учасників бойових дій надійшло 2 звернення , що становить 1,6% від загальної кількості звернень ( у 2016 році – 0), від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи 4 або 3,2% ( у 2016 році – 6 або 5%),  від ветеранів праці – 18 або 14,5% (у 2016 році – 13 або 11,9%),  від дітей війни звернення не надходили,  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь  - 1 або 0,8% ( у 2016 році – не надходило).

       Протягом 2017 року під час розгляду звернень  відповідальними виконавцями порушення  термінів реагування, визначених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», допущено не було ( у 2016 -0).

      Зменшилася кількість колективних звернень на 4  та загалом становить 15 ( у 2016 – 19).

     Серед колективних звернень домінують питання комунального господарства, зокрема ремонту доріг.

        За 2017 рік в районі органами виконавчої влади   та органами місцевого самоврядування  розглянуто  1732 звернення  громадян, що на 40 звернень більше , ніж відповідно за 2016 рік (1692). Письмових звернень  - 821 (у 2016 -921), на особистому прийомі – 911 ( у 2016- 771). Повторних звернень отримано -6 ( у 2016 – 7), колективних – 46 ( у 2016 -64).

            Від учасників війни , учасників бойових дій надійшло 98 ( у 2016 році – 82), від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи 82( у 2016 році – 100),  від ветеранів праці – 102 (у 2016 році – 85),  від дітей війни130 (у 2016 році – 121),  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь  - 90( у 2016 році –97), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та осіб, що потерпіли від Чорнобильської  катастрофи -  21 ( у 2016 році – 4).

         Усього  в зверненнях громадян району  до органів   виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2017  році порушено 1732 питання  ( у 2016 – 1701). Найбільшу частку з них  становлять питання : соціального захисту –

 

                                                              3

 

 

  759 ( у 2016році – 651),  аграрної політики  і земельних відносин  - 195 ( у 2016 році – 286),  комунального господарства – 177 ( у 2016 році – 202),  забезпечення законності та охорони правопорядку  - 90 ( у 2016 році – 63),, житлової політики – 81 ( у 2016 році – 155), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 55 ( у 2016- 35),  транспорту і зв’язку – 52 ( у 2016 році – 22),  праці і заробітної плати – 43 ( у 2016 році – 31),  охорони здоров’я – 24 ( у 2016 році – 36), екології та природних ресурсів – 23 ( у 2016 році – 41),освіти, наукової, науково-технічної,  інноваційної діяльності та інтелектуальної власності -17 ( у 2016 – 13), діяльності  органів  місцевого самоврядування  13 ( у 2016 році – 2).

      Загальним відділом апарату райдержадміністрації  протягом 2017 року  проведено перевірки  у управлінні соціального захисту населення, відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства , службі у  справах дітей,  секторі культури райдержадміністрації.

     В рамках проведення  комплексних перевірок за здійсненням виконавчими комітетами сільських, селищних рад  делегованих повноважень органів   виконавчої влади  у 2017 році  перевірено  Войнівську, Таверівську, Петрівську та Гряківську сільські ради.

    Про стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» перед головою райдержадміністрації прозвітували : начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Литвин Н.А., начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  райдержадміністрації Гонтар С.М., начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Штепка Т.І., завідувач сектору культури райдержадміністрації Усенко В.М, Войнівський сільський голова Бугай А.І., Таверівський сільський голова Козак К.П., Петрівський сільський голова Штепка В.В., Гряківський сільський голова Губченко Я.О.

     За 2017 рік  проведено 10 засідань постійно  діючої комісії з питань розгляду звернень  громадян  та 12 днів контролю з питань перевірки  виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

     Щоквартально  протягом 2017 року  проводилося оцінювання  рівня організації роботи зі зверненнями громадян  у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови  Кабінету Міністрів  України від 24 червня 2009 року  №630 «Про затвердження  Методики оцінювання рівня організації роботи із  зверненнями громадян в органах виконавчої влади» Інформація про результати доводиться до відома керівництва райдержадміністрації.

   Працівниками  загального відділу райдержадміністрації постійно здійснюється  співпраця  з працівниками, відповідальними за роботу зі

                                                          4

 

 

зверненнями громадян  у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад, надається  консультативна та практично-методична допомога. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями , поновлення порушених конституційних прав та свобод, а також щодо окремих аспектів  державної політики у сфері соціального захисту населення.

     При райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної юридичної допомоги . Протягом звітного періоду таку допомогу отримали 23 чол.

     На офіційному веб-сайті , на стенді в фойє адміністрації «Інформація щодо звернень громадян» жителі району мають змогу ознайомитися з графіками прийому громадян керівництвом районної та обласної держадміністрацій, з Законом України «Про звернення громадян»,  Указом  Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008  « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування».

    Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації  засвідчив, що  на належному рівні  проводиться робота на виконання вимог вищезазначеного  Указу у службі у справах дітей райдержадміністрації. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації в частині якісного та змістовного ведення діловодства  зі зверненнями громадян та виконкомах  сільських, селищних рад.

    В райдержадміністрації функціонують прямі, «Гарячі» телефонні лінії, телефон довіри , телефонна лінія з питань неправомірних дій посадових осіб правоохоронних органів.

     Робота з виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указом  Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008  « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній  державній адміністрації

 

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                          Н.Шейко

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑